Hvad kan Matthiesens:
• Ekspert viden i forbindelse med indkøb af nyt hardware eller opgradering af eksisterende udstyr.
• Opsætning af udstyr i eksisterende infrastruktur.
• Løsning af akutte problemer og adhoc opgaver.
• Bidrage til den fortsatte udvikling af dit setup.
• Løbende vedligeholdelse.
Fordelene ved Matthiesens:
• Du får den rigtige vejledning og løsning.
• Hurtig og korrekt hjælp.
• Forebyggelse mod evt. fremtidige problemer.
• Udkørende support kan bruges til alle IT-relaterede problemstillinger.
• Der er mulighed for oprettelse af en serviceaftale.
• Matthiesens kan tilbyde support på egen lokation. Intern support er typisk installationer, reinstallation
af systemer, opgraderinger og vedligeholdelse.
• Mulighed for remote support, hvis der opstår akutte situationer.
Hvad er dit udbytte ved Matthiesens:
• Ekspert rådgivning, giver den rigtige løsning med det samme = Penge sparet.
• Da det er samme konsulent der kommer hver gang, udføres opgaven hurtigere = Penge sparet.
• Remote support til akutte opgaver = Kort nedetid.
• Fastpris installation giver mulighed for budgettering af specifikke opgaver.