Cost-Benefit

Cost-benefit

Hvorfor den rigtige løsning...

Hvad kan Matthiesens:

• Ekspert viden i forbindelse med indkøb af nyt hardware eller opgradering af eksisterende udstyr.

• Opsætning af udstyr i eksisterende infrastruktur.

• Løsning af akutte problemer og adhoc opgaver.

• Bidrage til den fortsatte udvikling af dit setup.

• Løbende vedligeholdelse.


Fordelene ved Matthiesens:

• Du får den rigtige vejledning og løsning.

• Hurtig og korrekt hjælp.

• Forebyggelse mod evt. fremtidige problemer.

• Udkørende support kan bruges til alle IT-relaterede problemstillinger.

• Der er mulighed for oprettelse af en serviceaftale.

• Matthiesens kan tilbyde support på egen lokation. Intern support er typisk installationer, reinstallation

   af systemer, opgraderinger og vedligeholdelse.

• Mulighed for remote support, hvis der opstår akutte situationer.


Hvad er dit udbytte ved Matthiesens:

• Ekspert rådgivning, giver den rigtige løsning med det samme = Penge sparet.

• Da det er samme konsulent der kommer hver gang, udføres opgaven hurtigere = Penge sparet.

• Remote support til akutte opgaver = Kort nedetid.

• Fastpris installation giver mulighed for budgettering af specifikke opgaver.